Follow this blog with bloglovin

Follow FashionOrgy

onsdag den 9. maj 2012

15-årige i Air Max




Vi har sagt det før, og nu siger vi det igen: Københavnske 15-årige armyjakke-bærende, Basedboys-citerende, chai latte-drikkende, Medina-hørende, ingen-selvstændige-beslutninger-tagende fashionpiger burde ikke have lov til at eje iPhones.

Nu har de, i et stykke tid, besudlet vores Facebook-forsider med ligegyldige billeder af dem selv, deres veninder og deres kaffe, og da man endelig troede, at man havde vænnet sig til galskaben, begyndte en ny tendens at slå rødder. At tage billeder af ben. Vores mest kvalificerede bud på tankerne bag disse ben-billeder må være: "Se mine nye Air Max og mine tynde ben".
Disse billeder fremprovokerer helt overvældende meget opkast. Først og fremmest fordi deres hjulbenede stænger er skræmmende underudviklede og deres store, fedtmulelignende fødder er mast ned i et par farvestrålende akrylkasser, men også fordi billedet minder os om, at disse piger langsomt vil dræbe vores Air Max for altid.

En bøn fra en læser:
Please stay the fuck away from Nike Air Force 1

Ja, vi elsker københavnske fashionpiger
DDD




19 kommentarer:

  1. jeg tror de fleste der går med airmax.. er folk som syntes de er nice
    jeg er selv super stoked over mine vintage airmax , men er stadig enig og kan til hver en tid blive lidt irriteret over de utallige piger som gør dem så fantastisk latterlige at se på!

    SvarSlet
  2. Så slet da de piger fra jeres venneliste hvis det er så fucking irriterende som i giver udtryk før!

    SvarSlet
  3. chille lidt. man blogger for at få sine meninger ud. Du kunne måske bare stoppe med at læse dem hvis du er så uenig. det findes sikkert andre blogs som der er mere din smag, måske de blogs som der stilles spørgsmålstegn ved her?? så stop med at være så småborgerlig og ha' så ondt i røven over at der faktisk er nogle der laver noget, som giver mening.
    Tror måske bare vi er ude i at det er for højt niveau til at du kan følge med. sorry mate. !!

    V

    SvarSlet
  4. sygt at bruge ordet stoked! du er officielt fashion

    SvarSlet
  5. Har du lidt lavt selvværd siden du bliver nødt til at fortælle andre at en blog lavet af 15-årige piger, der i øvrigt har ondt i røven, har et for højt intelligens niveau? Måske er det dig der skal chille. Hvem er småborgerlig? - du synes åbenbart at det her er noget der rent faktisk giver mening. Hvad hvis det giver mening for andre at tage billeder af deres ben og sko? Så er det vist tid til at kigge indad og finde ud af om det evt. er dig der er en smule snæversynet.

    SvarSlet
  6. haha tabere fra Vanløse -

    SvarSlet
  7. *intelligensniveau

    SvarSlet
  8. Fint at du forsvarer folk. Men måske skulle du stoppe med gøre det præcis samme du kritiserer folk for! Det var min eneste pointe med at svare igen. Fordi dem der skriver denne blog er af samme holdning som dig må de gerne kritisere og du må gerne kritisere. Men så snart andre gør det er det med fyfy-slemt forbudt eller hvad? Troede blogs var forum for meninger og holdninger. Min holdning er bare at hvis det er så stort et problem for forfatterne bag denne, ellers udmærket blog,at piger spammer deres facebook kan du jo bare slette dem eller spærre deres opslag.

    SvarSlet
  9. Juhuuuu vi har fået vores første haters!
    Af hjertet tak til jer, fordi I rent faktisk har brugt jeres tid på at svine bloggen til! Vi beundrer virkelig det faktum, at I bruger jeres tid på det.

    Som I kan læse jer frem til i vores blog-beskrivelse, er denne blog udelukkende lavet for vores egen skyld. Vi har det bare lidt sjovt. Og takket være jer, har vi det endnu sjovere.

    Tak, tak, tak

    SvarSlet
  10. Og I deltager lige nu i det I åbenbart betegner som tidsspild. Tillykke!

    SvarSlet
  11. Du er ret cool. 100% vores yndlingshater

    Masser af kærlighed herfra

    SvarSlet
  12. JEG HADER ALMA, JONATHAN, KRISTIAN OG NANNA. NANNA ER EN RØDHÅRET SKØNHED, KRISTIAN ER EN HÅNDBÆRKER, JONATHAN ER EN KÆÆÆÆÆÆÆÆMpeeeeANAAAAAAAAAAR MED KÆMPE NOSSER OG ALMA ER EN KINESER SOM ER SKIDE LIDERLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGG JEG ER SKIDE FRÆK MAND JEG ER FANDME EN FRÆKKERT MED TANGATRUSSER- JEG ER FANDME HANDYMAN OG JEG LÆSER TIL PÆDAGOG- BUM. FORSTÅR DU BUM JONATHAN OG KRISITIAN==

    SvarSlet
    Svar
    1. Og du er fucking ædru, velbekomme

      DDD

      Slet
  13. Jeg elsker jeres blog, men det at i bruger de der "kloge" ord, funger big time ikke. Det lyder som i selv føler jer ekstremt hævet over alle os andre. på en klam måde

    og fuck de der airmaxdræbende 15-årige piger

    SvarSlet
  14. "Jeg er selv super stoked over mine vintage airmax..."

    Jesus! --_--

    Fed blog btw ;)

    SvarSlet
  15. AIRMAX <3 <3 <3 3hahahahahahhahahahahahah <3 <3 <3 <3
    de er jo for fashion <3 i har dem jo også selv, så bare drop det xD

    SvarSlet