Follow this blog with bloglovin

Follow FashionOrgy

onsdag den 9. maj 2012

Hold på snapback og Ray Bans


Nu kommer det fandeme!
Longboards.. Virkelig? Var det det bedste i kunne finde på? Nu hvor  skateboardbølgen er overstået, kommer der fandeme en part 2.
Danmark, jeg er skuffet. Jeg har sjældent set noget mere kikset.. At se en 13-årig halvblond homofrøns svanse umanérligt rundt med en netundertrøje, solbriller og et par Vans wannabe skatesko, som var det strandpromenaden i Californien, med et 2 meter langt bræt med rulleskøjtehjul under, skærer i mit hjerte. Hvis de virkelig havde været smarte, havde de sgu da taget et surfbræt og puttet et par hjul under, så de virkelig kunne udleve deres amerikanske drøm, om at de gerne vil være de der livredder-look-alike’s der lige så vel kunne være med i Dawsons Creek og hedde James Van Der Beek. Helt seriøst, i ødelægger hele kulturen og charmen omkring skating. Og det samme gælder jer faggots der tager billeder af sig selv med jeres åh-så-smarte OBEY crewneck og jeres skateboards, uden at kunne lave en ollie. Jeg skammer mig over at bo indenfor en radius af 10 km med jer. Fy for den lede. Stop dem før de lægger æg.



DDD

5 kommentarer:

  1. Hvilken charme omkrng skating? Øv venner, der er INGEN charme ved en sk8ter boi

    SvarSlet
  2. Lad være med at sige Ryan Sheckler ikke er dejlig

    DDD

    SvarSlet
  3. longboard er stilet nok, hvis det passer til resten af indehaverens stil?

    SvarSlet
  4. Hej Ditte. Det er da meget sødt at du prøver at støtte en enkelt gruppe, men efterhånden som du læser videre og videre i vores blog, må du vel også kunne se at vi udstiller alle grupper på en måde de sikkert ikke ønsker - selv os selv. Jeg prøver på ingen måde at sætte homoseksuelle i bås, jeg kender endda selv en del og er "vokset op" med dem. Mest af alt er mine ordvalg i denne sammenhæng, fordi jeg syntes det lød godt og sjovt. Jeg ved ikke hvorfor du kommer med det postulat at jeg er generaliserende da du må ingen måde kender hverken mig, eller mine medbloggere.
    Vi har tidligere skrevet, at vi ikke gider tage diskussioner her på bloggen, da det er et forum hvor VI kan komme ud med vores meninger, og kan skide på jeres, hvorfor jeg også slutter den såkaldte diskussion her. Håber du får en god aften

    DDD

    SvarSlet