Follow this blog with bloglovin

Follow FashionOrgy

fredag den 11. maj 2012

FASH GUIDE #2

FASH GUIDE #2 
Sådan bruger du Facebook til at vise folk hvor cool du er 
Følg disse 4 råd og du vil opnå maksimal Facebook-popularitet



1. Statusserne 
Når du skal lave en status, skal du ikke tænke på, at dine 700 Facebook-venner skal læse den. Du ved jo, at alle er interesserede i, hvad du foretager dig.
Det er en selvfølge, at de ting du skriver, bliver essentielle for andres levevis, for eksempel: Hvor forfærdelig stiv du var på din blå mandag (tilføj gerne billeder af hvad du har drukket), hvor dumme mutti og fatti er, fordi de ikke kan acceptere dig for den du er, eller at du er færdig med at læse op, til morgendagens diktat.

2. Tags 
Vi kender det allesammen. Man sidder på Klaptræet og drikker sin chai og ryger sin Marlboro Light med bedsteveninden. Denne vigtige begivenhed skal endelig ikke gå over hovederne på nogen. Heldigvis er tagget opfundet. Du laver et tag, tager et billede (selvfølgelig skal både smøg og chai være med på billedet) og så tilføjer du en beskrivende tekst: "Hygger med mussi <3" eller "Drikker chai med den søde!"

3. Posts på venindens væg
Her har du mulighed for at dele korrespondancerne mellem dig og dine veninder med alle. Det er jo klart, at beskeden "Jeg elsker dig skattemus" ikke kan sendes privat. Den skal alle se. Folk skal jo vide, at du elsker din skattemus.
Hvis du vil vise folk, hvor sjovt I har det sammen og hvor fjollede I er, kan du også poste interne joke på hendes væg. Dette kan eksempelvis gøres i form af en Facebook-gruppe: "For alle os der elsker at gå i nattøj om dagen :D"

4. Billeder linket fra Instagram
Når du skal tage et billede af din nylavede Iceblend fra Baresso, er det ikke nok bare at lægge et almindeligt billede ud. Det går simpelthen ikke. Du må og skal have en vintage effekt på billedet. Heldigvis er Instagram opfundet. Du tilføjer et almindeligt billede til Instagram og på magisk vis forvandler programmet dit billede til et retro polaroidphoto. En fryd for øjet.

Facebook

DDD


27 kommentarer:

  1. elsker det her

    SvarSlet
  2. Hvor er det slemt at jeg selv gør nogle af tingene men alligevel er helt enige med jer!
    - Elsker jer for det.

    SvarSlet
  3. Gay baconstrips

    SvarSlet
  4. Øhm... prøv at reflekter en ekstra gang over om, hvorvidt du ikke kun skriver denne blok for at få opmærksomhed og udstille dig selv "som original" i forhold til åbenbart alle andre unge kvinder. Du er sikkert en af de der frederiksberg tøser selv som ikke laver andet end instagram og klaptræet, og som tror du kender alle mennesker på jorden skidegodt, når der i bund og grund ikke er nogle som bryder sig om dig.
    Råd: Drop denne her blok som åbenbart virker som din forsvarsmekanisme pga. frygt for at andre mennesker kan se du er en falsk gennemsnits-bronxer.
    Det er ærgeligt at nogle mennesker som du behøver denne her slags for at fremme deres egen popularitet fordi deres personlighed ikke er i nærheden af at række...
    (Er der mere end en som ejer denne blok, går denne besked til hende den lille pige med alt for meget sort tøj, og opmærksomhedssøgende kommentarer)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Tak for ekstra opmærksomhed til bloggen <333 Vi har sagt det før, og vi siger det gerne igen:
      Haters are the first step towards succes

      Under vores blogbeskrivelse står det tydeligt at vores blog er en joke der er baseret på dobbeltmoral og provokationer.
      Skal jeg skære det ud i pap for dig? Dobbeltmoral indebærer, at vi skriver, at vi hader ting, som både vi og vores venner gør. Provokationer indebærer, at vi med vilje skriver ting, der provokerer folk.

      Råd: Lad være med at bruge din tid på at kritisere folk der er ligeglade. Brug din energi på noget andet.

      DDD

      Slet
    2. Og jeg har dermed med din besked bevist min pointe... Du forstår det ikke helt tror jeg.

      Slet
    3. Hvad er det for en ubegavet taber der har skrevet den kritiske kommentar? Du kan kun være under 15 år gammel, alle andre ville forstå at denne blog gør grin med selvhøjtidelige og dobbeltmoralske mennesker. Desuden har du stavet blog forkert... retard

      FashionOrgy er den bedste blog jeg har læst i virkelig lang tid. Jeg har stor respekt for at disse mennesker bliver ved med at blogge, på trods af at ligegyldige folk kritiserer dem.

      Fortsæt endelig med at blogge! Jeg er vild med det og jeg ved, at der også er mange andre der elsker jer!

      Slet
  5. Emilie må vist være lidt af en hipster..

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg kan bare se ironien i bloggen og jeg værdsætter at der er nogen der ikke bare blogger om dagens outfit, men rent faktisk blogger om ting man kan forholde sig til. Denne blog er debatvækkende og det bør man have respekt for, uanset om man er enig eller uenig med dem.

      Slet
    2. True... Jeg er ikke uenig. Man bør bare, ligegyldig hvor ironisk og dobbelmoralsk en blog, stadig have en hvis respekt, som jeg ikke rigtig synes finder sted her. Det er da fint at de har fundet en vinkel at skrive fra, men der bør stadig være denne her forståelse til stede så det ikke bliver til en blog kun omhandlende hvad der bliver gjort forkert.

      Slet
    3. Udviste du da selv respekt da du skrev det her: "...når der i bund og grund ikke er nogle som bryder sig om dig." og "Drop denne her blok som åbenbart virker som din forsvarsmekanisme pga. frygt for at andre mennesker kan se du er en falsk gennemsnits-bronxer"?

      Du har oprettet en anonym bruger på blogspot, udelukkende for at kunne svine en blog til, fordi de siger hvad de mener. Hvis du spørger mig, så er det dig der mangler respekt.

      Slet
  6. Jeg forstår ikke helt, hvad det er der gør, at i ikke kan tage at der er en person som ikke kan lide jeres blog. I skriver selv at i ikke giver en fuck for haters. Allerede da denne anonyme person skriver at han/hun ikke kan lide jeres blog, stempler i personen som hater? Jeg tror betegnelsen er lidt anderledes. I øvrigt er i ikke engang åbne, for at starte en diskussion, men starter sætningen med sarkastiske hjerter? Undskyld men det ser jeg som lidt barnligt.

    Personligt synes faktisk rigtig godt om jeres blog, og får nogle gode grin, da jeg kan genkende mig selv og mine veninder i flere ting, der i virkeligheden er utrolig pinlige. Jeg synes bare det er synd, at der ikke kan føres en diskussion omkring bloggen, uden at det går hen og bliver i en negativ tone. Den her går også til "Anonym" og Emilie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke en diskussion blog :)
      Vi siger bare vores mening og så må folk tænke hvad de vil.

      Slet
    2. Ud over det er det måske en smule tight at forvente at vi skal tage diskussioner med samtlige personer der har noget at indvende imod hvad vi siger.
      At vi fører en flabet tone når vi svarer, burde ikke komme som en overraskelse hvis man har læst vores indlæg og den måde vi skriver på.
      Der er mange, som kommenterer og har meninger, og vi hverken gider eller har tid til at tage diskussioner med jer alle

      DDD

      Slet
    3. (Det er en anden blogger, der skriver denne kommentar)

      Kære frøken blogpoliti
      Vores blog er tilsyneladende blevet misforstået. Denne blog har aldrig været og bliver aldrig en diskussionsblog. Vores blog er, hvilket vi også har skrevet i blogbeskrivelsen, et forum hvor 4 venner deler deres tanker via provokationer. Det betyder, at vi er fuldstændig ligeglade med folks holdninger.
      Vi er virkelig ikke så seriøse som folk går og tror. Halvdelen af de ting vi skriver er forbundet med ironi og den anden halvdel er bare tilfældigheder.

      Stop med at starte diskussioner. Vores blog ændrer sig ikke. Du kalder det barnlighed, vi kalder det beslutsomhed.

      DDD

      Slet
  7. hahahahhah, blog politi? Jeg har nu fattet pointen, hvilket jeg også mener at jeg har fortalt, da jeg skrev at jeg synes om jeres blog. Jeg prøver ikke at være "politi", jeg siger bare min mening, hvilket i burde kunne tage, siden i så gerne vil ud med jeres egen.Ooooog så kan det godt være i ikke har lyst til/gider at høre på andre menneskers mening, men det er sgu bare ærgeligt, for nu er det sådan er blogspot er indrettet så man kan diskutere. Slut, prut. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må skrive din mening alt hvad du vil!!
      Du skal bare ikke forvente at vi gider tage diskussionen.

      Slet
    2. I er lidt nogle dårlige bloggere, hvis i skriver for folks interesse, men ikke vil komunnikere om dem for konstruktiv kritik.
      Kan i ikke bare droppe det her pis i kalder jeres "blog"? Det er et lidt latterligt koncept..

      Slet
    3. hvis nu du læste informationen ville du vide, at vi udelukkende gør det for vores egen skyld :)

      Slet
    4. Og nu må jeg le. Du havde vel ikke forestillet dig, at vi ville droppe bloggen, fordi én person, der desuden er nødt til at være anonym for at turde sige sin mening, siger at vi skal.

      Galskaben må simpelthen snart stoppes.

      DDD

      Slet
  8. Til anonym:
    Du får mig til at tvivle på, at ytringsfrihed er en god idé, når du lukker så meget lort ud. Du er simpelthen for ubegavet til at diskutere.

    Til alle der kommer med negative kommentarer:
    Hvorfor bruger I tid på at skrive dumme kommentarer? Hvis I ikke kan lide bloggen, så lad være med at læse den. Så simpelt er det.

    Til FashionOrgy:
    Vi er mange der nyder at læse denne blog. Og sætter pris på jeres ærlighed. Fortsæt det gode arbejde!

    SvarSlet
  9. Denne blog fortjener mange læsere.
    For dælen folkens, ha' dog lidt selvironi!
    Respekt!

    SvarSlet
  10. åååh nej i bevæger jer ud på dybt vand, er vild med det :D

    SvarSlet
  11. elsker elsker elsker det! :-D

    SvarSlet
  12. http://www.facebook.com/sophia.roelykke

    jeg tænkte at eftersom i bomber mig med gud, skulle i selv have lidt at guffe med.
    udover det så tjek: http://www.youtube.com/watch?v=A2yt1ooLQGo
    (så at i kunne lide Wishery)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også super svedig! Tjek resten musikken ud på hjemmesiden, hvor det også kan downloades.

      Slet
  13. Elsker jeres blog! Har nu læst den hele og det er genialt!

    SvarSlet