Follow this blog with bloglovin

Follow FashionOrgy

torsdag den 10. maj 2012

Fash or trash?

Fannypack


Jeg har på det seneste set flere og flere rende rundt med de famøse fannypack's, ved ikke om det er sejt eller turist-agtigt. Uanset hvad, har jeg også fået anskaffet mig en - en mere famøs én af slagsen (fake LV), og i kan bande på, jeg er glad for den. Jeg har sjældent oplevet at tre øl, en pakke smøger, utallige mønter samt lightere kunne være på så lidt plads, i love it!
Hvis man kan bære en fannypack med stil, skal man virkelig få sig en, det er både skide smart, og din stil bliver meget mere personlig, da det ikke er en du bare går ind og køber i le fix for så at ligne alle andre
Jeg har taget et par billeder af min (ved godt det ikke er de bedste, men i må klare jer med dem), så må i selv bedømme om det er fash eller trash. Jeg ved i hvert fald hvad jeg synes:

Fannypack = 
FASH

DDD

 

4 kommentarer:

  1. Altså det er jo ikke sjovt? :)

    SvarSlet
  2. Det er ikke hensigten med denne blog at den kun er fis og ballade. Navnet FashionOrgy hentyder måske at der også er noget fashion inde over, så ved ikke hvor du har fra at dette indlæg skulle være sjovt.
    Mvh

    DDD

    SvarSlet
  3. Mener i det der seriøst?

    SvarSlet