Follow this blog with bloglovin

Follow FashionOrgy

mandag den 7. maj 2012

"Koreaner, Kaos, Køkken"


- de tre ting der bedst beskriver min første gang i emhættens rampelys

______________________________


Nu er det slut med mors mad.
Jeg vil, som resten af Kbhs mainstream befolkning, lægge nogle billeder ud af den mad, jeg har fremstillet. Mine gastronomiske evner har altid været helt i bund og kan egentlig kun finde ud af at koge pasta! Men jeg har valgt, at opgradere pastaen til level=asian og har dermed tilføjet lidt ost og andre virkelig eksotiske ingredienser(tomater). 

Vil gerne dele mit gastronomiske vidunder med jer, dødelige!

 ____________________________________________



Madlavning uden tøj, fordi jeg ikke er bange for varmt smør og kylle?

Ét stk. hipster måltid for 4



























Ja du gættede rigtigt - billederne er taget med et vaske ægte spejlreflekskamera.. 


















I make food like a gentleman, but I fuck like a rapist

DDD

1 kommentar: